domenica 19 maggio 2013

amor e odi

Quand a stava a Frara a nam randeva brisa cont. Al iera normal. Ho cumincià a capiral dop, pian pian.
Al frares, qualch frares almen, al gha paura ad quei chi vien da luntan, parchè i porta via al lavor, parchè i'è di furab o in'ghà brisa voia ad lavurar.
E al ne brisa un fat sol d'ades, ma le acsì za da quand mi a iera zovan. Un amig impurtant, un ch'al sa duprar la so testa, un seri, purasà ad più che mi, un che le bon ad rasunar senza faras cuntar dil stori al dgeva, almen 40 an fa, che i meridionai in gha nisuna voia ad lavurar.
Par capiral ho duvù andar via, dvantar anca mi un furastier, un emigrant par gnanc dusent chilomatar, e rendarm cont ad com la zent, dapartut, la guarda chi vien da n'altra post.
Ades a Frara ac toran quand a pos, ac toran luntiera, ma al ne più com na volta. Ades a l'am e l'odi.

                                                                                                       Silvano C.©

( La riproduzione è riservata. Ma non c'è nessun problema se si cita la fonte.  Grazie)

Nessun commento:

Posta un commento

I commenti offensivi o spam saranno cancellati. Grazie della comprensione.

Post più popolari di sempre

Post più popolari nell'ultimo anno

Post più popolari nell'ultimo mese

Post più popolari nell'ultima settimana